Ortalamanın biraz üstünde zekaya sahipsin.Hızlı kararlar verebiliyorsun fakat bunlar genelde yanlış olabiliyor.Birşeyi yapmadan önce 3 kere düşünmem senin için iyi olacak.
Çünkü sende'de kocaman bir asi yürek var.. Çünkü sende bu dünyanın aykırı insanlarındansın.. Çünkü sende haksızlığa asla diyenlerdensin.. Sende saygı duyulacak bir insansın.. Çünkü sen BEŞİKTAŞ'lısın!!!