Hic dert edip tasalanmaniza gerek yok.Nerden baksaniz koca bir altmisyıl var.Tahminlerimiz de yanilmadik sizin doya doya mutlu yasayacaginiz cok guzel seneleriniz sizi bekliyor bunun tadini olesiye sevdiklerinizle cikarmaya bakin...
Simone Cristina dos Santos Leite ve Bosco Izecson Pereira Leite çiftinden dünyaya gelmiştir. Rodrigo Digão adında bir erkek kardeşi de mevcuttur. Ailesi onu São Paulo'ya 7-8 yaşlarında vermiştir ve 18 yaşına kadar São Paulo FC'nin alt yapısında yetişmiştir.
Mukemmel yetenegın var desem ayıp olur..senden bı raul yada batıstuta olmanı bekleyemeyız.senden anca tsubasa olur..anca cızgı fılmlerde oynarsın :)