Çok çılgın bir insansın ancak bazen insanları kıskanıyorsun ve kendini daha üstün görüyorsun ve sakın böyle yapma arkadaşsız kalabilirsin ama eminim çok iyimser birsin
Aşırı iyimsersin,kendine güvenin tam fakat bazı kişiler senin bu iyimserlik yönünü kötü kullanmak isteyebilir.Bu çok normaldir çünkü senin gibi insanlar çok nadir bulunur.Ne kadar iyimser olsanda kendini korumayı bilmelisin.Sana iyi şanslar.