Şuan WWE de RAW da güreşiyorsun ve WWE şampiyonu sensin bunu Night OF Champions da Triple H ve John Cena yı yenerek kanıtladın ama biraz hileci ve korkak bi kişisin tek başınayken çok zorlanıyorsun ama güreşçi grubun olan The Legacy le seni yenen yok sadece slip giyerek sahneye çıkıyorsun senin takma adın RKO!şuAN WWE DEN ATILMAN SÖZ KONUSU I QUIT MAÇTA HERŞEY OLACAK!!!
Önünüze çikan firsatlarin degerini çok iyi bildiginizi ve olanaklardan yararlamak için elinizden gelen her seyi yapmaya hazir oldugunuzu gösterin. Sizi mutluluga ulastiracak derin bir iliskiye gireceginizi müjdeler. Kimseden yardim beklemeyin. Degerlendirmelerinizi kendiniz yapin. Güveneceğiniz BİRİSİ varsa O'da sizsiniz. Parasal harcamalarınızı düzene sokmanız gerekiyor.