Əfsuslar olsun ki , Mason ola bilmədiniz...Masonluq bir məsuliyyətdir.Bu Məsuliyyəti daşımaq hər bir masonun borcudur.
Rahat olmayı seviyorsun ama şık olmayı da hiç unutmuyorsun... Bu ayakkabılar senin için yaratılmış!!!
Çok şirin bir bebeğin olacak.Onu sırf sen değil herkez çok sevecek.
Tam onun gibi çok şekersin. Eminim peşinden koşan bir çok erkek vardır.
Heyvan görsəm öldürərəm
Sen içine kapalı ve sade birisin,ruhunda gizlenmeyi tercih ediyorsun.Çünki insanları gözlemlemiyi seviyorsun.🐈⬛
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
MutLuLuğun, başına iyi bişey geLmesini bekLemek değiL, hayatın kendisinden zevk aLmak oLduğunu biLiyosun. Kimi zaman PolyannacıLık oynayarak kendini kandırsanda hayata pozitif bakışın yaşadığın kötü günLeri koLayca atLatmana yardımcı oLuyo
Sen bu bts üyesinin takımısın en güzel üye.oldukça duyğusal və sıkı çalışmaya yatkınsın,hayellerin gerçekliştirme için fedakarlıktan kaçınmazsın.✨✨
Bügün istediğin kesici aleti taşı ama bilqi sadece elma kabuğunu soymak için kullancaksın ;)
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
Pamuk Prenses ismini pamuk gibi kalbi ve cucelerine olan sevgisinden almistir.Onlarla beraber her zaman mutlu ve huzurlu sekilde yasamaya devam etmistir.Dilegimiz seninde onun gibi bir kalbe ve dostlara sahip olman...
Aynı PSH gibi send guler yuzlusun gülmsemen insanların içini ısıtıyor pozitif olmaya devam et !
Şeker birisin çok güzelsin arkadaşların seni iyimser tatlı diye tanımlıyor :D
Teknik calismayi seviyorsun fazla fiziksel güc kullanma taraftari degilsin düsmanlarin senden korkup kacarlarken aslinda kurdugun tuzaga dogru kostuklarinin cok gec farkina varabiliyor.
Yemek yemeyi seven bir tür kuşsun (sanırım bir tavuk). Sapık fakat iyi kalplisin... Arkadaşlarını düşünen cömert aynı zamanda Foxy ile yatmayı arzulayan birisin.
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Sen ya v, jimin,suga,junkook,j-hope, rm, arasın birini seçdin Daha fazla test yapmak istiyorsunsa google de okoko ve lalalala yaz sonra bazı testler göreceksin mesela(aşk mı para mı)bu kadar
Çok fazla gülüyorsun ,böyle devam edersen 10 yıl sonra gülmekten öleceksin !
Dostlarınla çok iyi geçiniyorsun ve bir yardım seversin herkese yardım ediyorsun. tam bir iyi kalpli prensessin :)
Yabancı dil öğrenmeyi seviyor olmalısın ve de büyüdüğünde yabancı ülkelere gitmak istiyorsun...
Onları aşkla besliyorsunuz/ besleyeceksiniz. Günün her anında yanlarında olabilmek için kişisel isteklerinizden kolayca vazgeçiyorsunuz. İletişiminiz kuvvetli, çocuklarınız sizden utanıp sıkılmadan ağlamayı, gülmeyi, soru sormayı ve değer vermeyi öğreniyorlar/ öğrenecekler. Çocuklarınızla aranızdaki sıkı bağın doğumdan önce oluştuğunu, çocuklar büyüdükçe de kendi ihtiyaçlarını sağlayabilmek için bu bağın gevşemesi gerektiğini unutmayın. Çocuklarınız bağımsızlıklarını belirtmeye başladıklarında korkmamaya çalışın.
Rapçilerin arasında kaldın birisini seç !:D
Adı gibi bembeyaz gül gibisin. Aşk Rosé.
RapMon'umuz ile bir kan bağın falan mı var çünkü tıpa tıp aynısınız...
Kızım sanırım dersine çalışmamısın öğrende gel
Kendine neden güvenin yok. Biraz acılmalısın.
Sen onu sevmiyosun ama o seni çookk sevio!Belki kavqa edip küsmüş olabilirsiniz ama o pişman olmuş.
Ooo bu ne haL ya.. Sen test kitaplarıyla dost olcksn yknda..az kaLdr başını şu yapraklardan..Biraz etrafına bak..böLe test test nereye kadar.. yeterLi oLan kadar çalış bnCe.. aYrıca yakında yani öğretmenlerin isimlerini olasılıkla ya da okuldaki öğrencilerin 3/1 'nin 2 katının 1646466 fazlasını hesapLamaya bşLrsn sen .S xD
Kendine çeki düzen ver bence çevrendekiler rahatsız olyor senden
Hiç bir işte içten davranmayıp hayatı sürekli erteleyenlerdensiniz...belki de hayatın getirdiği yorgunluklardan ötürü isteksiz ve sevimsiz görünebiliorsunuz!!!!canlı ve eğlenceli olmayı genellikle iyi beceremeyenlerdensiniz!!!Acilen hayatı yaşamaya ihtiyacınız var!!!!!
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Kendine güveni olmayan, kendi kararlarını uygulayamayan, sürekli söyleneni yapan bi yapıya sahipsin. Bu şekilde devam edersen erkekler tarafından kullanılmaktan kurtulamazsın. Kendine çeki düzen ver. Gerçekleri görmek her zaman kolay değildir.
Kıskanç oLduğun tartışıLmaz. bu duyguyLa yaşıyor, onun için de etrafındaki insanLarLA sağLıkLı iLişkiLer kuramıyosun. bu nedenLe sevgiLin senden uzakLaşıyor. Kendini hayatına daha fazLa odakLanarak kıskançLık duygusundan kurtuLmaya çaLışmaLısın.
Sen ileride çok güzel birisi olucaksın, sana bir bakan dönüp dönüp bir daha bakıcak.Bence güzellik yarışmasına şimdiden kaydını yaptır anca sıra gelir :)
Sessiz sakin ama cok zekisiniz. dost canlısı, sevilmeyi bekleyen tavırlarınız ilgi çekiyor. küçük bir arkadaş grubu size yetiyor. fazla populer olmasanız da yakınlarının el üstünde tuttuğu birisiniz. Ayrıca mutlaka sevgilinizin sözünü dinlemelisiniz.
Sen tam bi kahramansın. İnsanların senin yanındayken endişelenmesine gerek yok.
Mutlusun ! Hayata Pozitif Bakanlardansın. Hep Böyle Devam Et !..
Süs makyaj benim neyime...giysilerin uymasıda çok önemli değil bn doğal halimle güzelim diye düşünüyorsun ama bence kendine biraz özen göstersen iyi edersin.
Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗