Merak etmeyin kimse size zarar veremez.gururunuz sizin en önemli özelliğinizdir.
Sevgiyi dısa vurup,onu esir edip baglamak icin kullaniriz kimi zaman.Bu konuda ellerimizi biz degil kalbimiz idare eder.Kalpte tasidigimiz sevgimizi karsi kalple birlestirir.E tabi ona karsi bu borcumuzuda o guzel elleri sicacik bir opucukle teselli etmek boynumuzun borcu olur.
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Beyin yaşı skorunuz yüksek. Yani olduğunuzdan daha yaşlı hissediyorsunuz. Bunun yanı sıra - belki de bilinçsiz bir şekilde - kendinizi dışarıya yaşlı, hatta yaşlının da ötesinde bir insan olarak yansıtma eğilimindesiniz. Herhangi bir hastalığınız olmadığını varsayarak, bu davranış biçiminiz, sürekli yaşınızla ilgili yakınmak gibi olumsuz alışkanlıklarınızla ilgili olabilir. Bunları keşfedip ortadan kaldırmaya çalışın.
Hey dostum sen ne öss sinden bahsediyosun, oda ne demek,sen boşver hayatını yaşa bugun hangi bardayız :D,zaten sana ne söylesek, kulağının birinden girer diğerinden çıkar, dimi dostuım :P
Kıskanç oLduğun tartışıLmaz. bu duyguyLa yaşıyor, onun için de etrafındaki insanLarLA sağLıkLı iLişkiLer kuramıyosun. bu nedenLe sevgiLin senden uzakLaşıyor. Kendini hayatına daha fazLa odakLanarak kıskançLık duygusundan kurtuLmaya çaLışmaLısın.
Ya Yunansın ya da Yunanları çok seviyorsun
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
Sesin çok çirkin . Başka birşey bul kendine müziği bırak!!! :(
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Sen tam Lee Know'un ideal tipisin! Tabi ne kadar iyi anlaşırsın bilmiyoruz ama seni tanısa çok severdi. Ama sakın kaşınma yoksa peçeteyi yersin.