Www.bulutungizemi.com/ogame
Anket
Hayatında hiç PC görmemiş gibisin. Dostum sen facebooka nasıl girdin? Kardeşin mi yardım etti :)
Test
Çıtı Pıtı..Eglenceli ßir Görüntüsü Var Ama Çok çok Duygusal..Eminim Sende öylesin:D:D
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
Seni tamamıyla bir 3.25Ci yansıtıyor.Yanlamayı ve Kalkış yapmayı çok seviyorsun...BMW E30 sana göre bir efsane ve kral
Lüks arabaların içinde düşünebileceğinizin en iyisi
İyisiiin:D
Sanırım çok fazla önem göstermiyorsun dostum
Siz Batman filminin efsane karakteri JOKER' siniz ! Deli ama çok zeki, korkak ama en cesur ve kötü ama en eğlencelisi :}
Sen artık herşeyi aşmış herkezin kabusu haline gelmiş tarif edilemez bir pikopatsın allah herkezi senin gazabından korusun