Sen okokokokok sın içeri dönüksün pek arkadaşın yok depresifsin genelde siyah giyinirsin çok üzülmene gerek yok sen her zaman güzelsin canını sıkma💗
Kurtadamın tanımı sensin sana masal dünyasının kapıları açılmış...
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Sen aslında Mingi olabilirsin. Komedyen gibisin ve lider olmayı pek sevmezsin
Wayyy kore çıktığı için çok ama çok şanslısın sen tam Kore'nin insanlarına uyum sağlıyorsun eğlenceli ve gezmeyi seven birisin
Junkook'u Kendin Gibi Tanıyorsun!Biasın/Oppan Boşuna Jungkook Değil !
Eğer cevabın evet ise sen hyunjine çok güveniyor uzaakta bile olsa ona içten içe dertlerini anlatıyor ve fotokartları ile aşk yaşıyorsun .onun hakkında kötü birşey söylendiğinde hayır bu doğru değil yada başka cevaplarla savunuyorsun
Sen her şeyi biraz abartıyorsun! Ve herkese belli ettiğin çok iyi ilişkilerin var. Cool olman herkese “Keşke o ben olsaydım!” Dedirtiyorsun.
Sakinsin fazla konuşmuyorsun seviliyorsun ve sesin çok güzel.