Sen kişilik olarak orta halli birisin... Sanki biraz da kararsızsın... Yanılıyor muyum?? Hayatın ortasında duraklamak istercesine bir halin var... Derhal bu istekten kurtul! Hayat herşeye rağmen devam edebilmek demektir! Bu tavırlarınla birilerini üzüyor olabilirsin, haberin olsun? Kimseye yük olmamalısın, buna hakkın yok... Kilo gibi dış güzellikle iilgili durumları da azıcık takıyor gibisin... Sana şişko ol demiyorum! Ama kafana takmaya değmez! Hayat çok güzel... Durma devam et!
Yıldızınız : Jüpiter (Bolluk, neşe ve zenginlik kaynağıdır) Grubunuz : Ateş, pozitif Burcunuzun cinsiyeti : Erkek Burcunuzun türü : Canlılık Üstün yeteneğiniz: Düşünme Emeliniz : Büyük üne kavuşmak Amacınız : Çok gezip görmek, çok şeye kavuşmak Yenmeniz gereken huyunuz : Başkalarını küçümsemek Uğurlu gününüz : Perşembe Uğurlu tasınız : Turkuvaz Uğurlu renkleriniz : Mor, menekşe moru ve koyu mavi Uğurlu çiçekleriniz : Leylak, mor menekşe Uğurlu kokularınız : Nergis, menekşe, zambak
Sen maceraperest, akıllı, meraklı, utangaç, duygusal ve yaratıcısın! Fazla güçlü olmasanda sevdiklerini korumak için herşeyi yaparsın. Nerede bir sorun çıkarsa o sorunu hemen çözersin. Seninle alay edenler olabilir. Onlara bakma. Arkadaş edinirken seçicisin. İyi anlamda. Kimin iyi kimin kötü olduğunu ayırt edebiliyorsun. Fedakarlık yapmaktan ve sorunları çözmekten kendine zaman ayıramıyorsun. Maceraya atılmayı seviyorsun. Maceradan daha çok sevdiğin birşey varsa oda sevdiklerinin yanında olması