SEN BİR MELEKSİN Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
Egosu yüksek, kompleksleri olan, kuralcı, sözünün dinlenmesi için her yola başvurabilen, öğrencilerin eğitiminde şiddetten yana olan bir (matematik) öğretmen. Kemal Öğretmenin kötü olanı gibi… O da öğrencileriyle çok ilgili. Ancak o onları hayata yeniden kazandırmak yerine, yok etmek, daha da kenara atmak, toplumun düzenini bozmamaları için onları sindirmeye çalışmakla uğraşıyor… Kemal Öğretmen okula geldiği günden itibaren onun idealleri önüne engeller koymak için her fırsatı kolluyor ve değerlendiriyor.
Hep neşeli olmaya çalışan, espiri dolu bir yapıya sahipsin. Bu da senin çok sevilen ve aranan biri olmana sebep vermekte! Ara sıra bir dur, düşün ve bir daha düşün! Allah’dan bazı zamanlar var ki, denizden fırlayan yunuslar gibi yeni fikirlere sahip oluyorsun. Ufak bir defo: bazen çok saf....ve hatta fazlasıyla iyi oluyorsun!
Öyle tatlısınız ki sizi sevmemek imkansız. Siz insanların asla kaybetmek istemeyeceği türden bir dostsunuz. Kimseyi incitmemek için kendinizi incittiğiniz bile oluyor. Siz genellikle olaylar karşısında olgun ve sakin bir tavır takınırsınız. Tavsiye: Herkes göründüğü gibi değildir, bunu unutmayın. Biraz kurnaz olun.
O kadar iyisin ki! sen tam bir meleksin... hani derler ya bi kanadı eksik diye, aynen öyle. ailene her zaman doğruyu söyleyip arkadaşların için hep iyi şeyler düşünüyorsun. Çünkü onlar iyi olduğunda sen de iyi oluyorsun. Herhangi yanlış bir şey yaptığında bile dürüstlükten ödün vermiyor, bu dürüstlüğün sayesinde de her türlü durumu kolaylıkla atlatıyorsun. Ayrıca çevrendekiler de bu saflığından dolayı sana çok güveniyorlar. Bu da uzun vadeli ve başarılı arkadaşlıklar kurmanı sağlıyor. Tebrik eder şeytana uymamanı dileriz...