Eh işte idare edersin ne çok çirkin ne çok güzelsin/yakışıklısın...
Çok çirkin sayılmazsın ama fevkalade de değilsin güzelim/yakışıklıyım havalarına kapılma hemen:)Ama istersen olabilirsinde istemek başarmanın yarısıdır;)Senin diğerlerinden neyin eksikki sadece varolanı ortaya çıkaracaksın...
Kışın soğunun ardından havaların biraz da olsa ısınması,çiçeklerin açması ve kuşların cıvıl cıvıl ötüşünü seviyorsun.İlkbahar yağmurunu ve güneşini seviyorsun.Pikniğe gitmek için doğru zaman.Senin mevsimin İlkbahar!