Sen tam Bangchan gibi anne yüreklisin. Birlikte ne güzel anlaşırdınız kim bilir... Biasın Bangchan mıydı?
Seni bebeği gibi görecek,seni her halinle sevenbilecek birine ihtiyacın var işte Chan!
Sen tam bir staysin. Böyle devam et straykidsin senin gibi staylere ihtiyacı var
Bence yeterince düşünmüyorsun. İyi düşün aşk şakaya gelmez ;)
Sen bir STAY olmalısın değil mi
Şirin ve yakışıklısın güzel bir yüze sahipsin ama bunun ardında kalın bir sesin var ve istediğin zaman inceltebiliyorsun iyi dans ediyorsun
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^
Naber büyük fan tanışmaya ne dersin kpop’ı uzun süredir biliyo gibisin ve bu konu hakkında çok fazla bilgiye sahipsin
En iyi si sensin korelimi eniyisimi sen neysen osun sjsjjsjs
Gerçek bir blackpink fanısın (tebrikler)
İnsanlarla mesafelidir ama yumuşak kalplidir
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Sen hem havalı hem de karışık bir insansın. Her şekilde her yerde kendini duyurmak istiyorsun. Ama bir şekilde senin bu saçma hallerini sevenler oluyo.