Sen yazı yazmayı seven ciddi gerçek aşkı arayan bir karaktersin
Derslerinde başarılısın. Eğlenceli ve pozitifsin. Olaylara iyi yönden bakarsın, ama eğer kızgınsan asla onları haklı bıkmaz kendini haklı çıkartmayın bir yolunu bulursun en iyi arkları seçersin. Ailen ile aran çoook iyi değil ama güzeldir. Değerlisin
Sen oyuncu 230 a benziyorsun herkes senin şeytan gibi ve deli dolu olduğunu düşünüyor
Hayata renk katıyorsun. Neşen ile göz kamaştırıyorsun. Kavgacı bir ruhun yok herkesi sakinleştiriyorsun. Sen bir melek gibisin. Çalışkan ve zevklisin.
Sen kişilik bakımından hem arkadaş hemde aile bakımından sevilen ve derslerinde oldukça başarılı olabilecek değerdesin. Elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışırsan göz kamaştıracağına inanıyorum :)
Sen çok aşkokuşkosun ve komiksin senin sadece stabilolara ihtiyacın var