Sen gerçek bir lovaticsin demiyi iyi tanıyor ve seviyorsun
Test
Buday ten yada esmer oğlunuz olacak!
En başta söylediğim gibi kendini geliştir:onu çok seviceksin
Hey , bu fandomda yeni biri olmalısın . Daha çıkacağın çok basamak var . Bu yolda yürümeye devam et . Fandomundan ayrılma ve ona sımsıkı sarıl .
Taylor Swift'i %100 seviyorsun.Bu konuda baya bir fikrin var.Süpersin.İnşallah bir gün onu görürsün!
WoW Bridgit aynısı be !
Çok Güçlü Nazik Şirin Şeker Neşe Dolu Kitap Okumayı Seven Ve Çok Güzel Birisin
Sen lovaticsin ! <3
Sen hiç mi bir şey bilmiyorsun? Eğer onu tanımak istiyorsan gerçekten ÇOK uğraşmalısın...
HAYATINDAN ÇOK SEVİYON VE ONUN İÇİN HERŞEYİ YAPARSIN