O_o galiba bir dahiyle karşı karşıyayız. Önümüzü ilikleyelim de öyle konuşmaya başlayalım :) Öncelikle beyniniz çok büyük. Çoğu kişinin anlamadığı konuları, çözemediği problemleri, (ki sadece bilim veya ders anlamında söylemiyoruz bunu, buna sosyal hayattaki meseleler de dahil!) siz ufak bir göz gezdirmeyle anlayabilirsiniz. Ve her şeyden önemlisi, bu, Allah vergisi. Kafanız çok güzel kısaca, güle güle kullanın :)
Günlük hayatında risk almayı sevmiyorsun. Oldukça sade giyiniyorsun. gömlekler, dar pantolonlar, oxford ayakkabılarve askılı bir çanta. Bunlar senin günlük hayatında Kullandığın eşyalar. Taktığın Güneş gözlüklerinide es geçmeyelim. sürekli bir kendini tekrar etme sorunu var sende.Kötü giyinmiyorsun ama Biraz daha farklı şeyler denemelisin. puantiyeli, çizgili veya desenli kazaklar ve soluk renkli pantolonlar sana çok yakışıyor. Belki swiftie belki ATS'sin Ama tarzın Taylor swift'e ait.
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.