Test
Sen Bella gibi özgürlüğü seven çılgın ve çok sadık bir dostsun. :)
Hep üzgün oluyorsun bence biraz mutlu olmaya çalış
AYN STANLEY GİBİ HERŞEYİ MERAK EDİYOSUN.
Cok Zekisin Ve Herşeyin Üstesinden GeLmeyi Başarıyorsun !..
İnsanların canını boşyere acıtan kolay kolay ortaya çıkmayan korkunç birisin.
Sen Thor'sun çekicin var ve çok güçlüsün kimse senin karşında duramaz