Bazen kıskanç oluyorsun ama kendini nasıl kontrol edeceğini biliyorsun. Sevgilini gerçekten seviyorsun ama onun senden sıkılmasını da istemiyorsun. Onu anlıyorsun. Bize göre sen onun için doğru kızsın/erkeksin. Böyle davranmaya devam et.
Harika bi kişiligin war..böyLe dewam ettigin süreCe kazanan hep sen oLacaksın... TÜrkiye'de ender buLUnan insanLardansın.. tebrik eDerim qeL bi qözLerinden öpEYİmmm =)