Sen okokokokok sın içeri dönüksün pek arkadaşın yok depresifsin genelde siyah giyinirsin çok üzülmene gerek yok sen her zaman güzelsin canını sıkma💗
Sen tam olarak Jennie'sin hayatta sadece sevdiklerini ve kendini düşünürsün. İnsanların düşüncelerini umursamayarak kendi yolunda giden güçlü bir kadın. Senin o içten samimyetini sadece yakınların bilir. devam et girll :D
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Sen gayet tatlı ve samimi bir insansın. İnsanları cezbeden özelliğinde bu zaten! Herkese değer veriyorsun. Tabi bununda karşılığını alıyorsun.
Vay canınaaa! KArşımızda şu an tam bir drama queen duruyor! Mutluluktan bayılmamışsındır umarım. Beraber herşeyi abartırsınız siz!!