Hırslı,kendini kanıtlama isteği olan,kurnaz,gücü zeka ve cesaretin üstünde tutan,ailesinden çok kendi çıkarlarını önemseyen,ırkçı,düşmanını küçümseyen bir zalimsin.tabi iyi yanlarında var hırsın seni bir çok düşmanından daha zeki yapabilir büyük usta olabilirsin.gittiğin yoldan asla geri dönmezsin ama birinci olmak içinde hileye bile başvurursun.fazla liderlik takıntın var yen bunu :D
Sen kişilik olarak orta halli birisin... Sanki biraz da kararsızsın... Yanılıyor muyum?? Hayatın ortasında duraklamak istercesine bir halin var... Derhal bu istekten kurtul! Hayat herşeye rağmen devam edebilmek demektir! Bu tavırlarınla birilerini üzüyor olabilirsin, haberin olsun? Kimseye yük olmamalısın, buna hakkın yok... Kilo gibi dış güzellikle iilgili durumları da azıcık takıyor gibisin... Sana şişko ol demiyorum! Ama kafana takmaya değmez! Hayat çok güzel... Durma devam et!
Demokrasiye önem veriyorsunuz, ekonomide devletçilik modelini destekliyorsunuz... İnsanlar arası ayrım yapacak olursanız; din, ırk veya renk sizin için önemli değil, önemli olan o insanın çalışkanlığı ve onurudur. Ayrıca, büyük bir komutansınız, savaş alanına çıktığınızda, sesiniz tüm alanda yankılandığında, herkes çakı gibi dimdik durur ve tek bir çıt dahi çıkmaz. Söylediğiniz şeyleri, verdiğiniz emirleri, ilahi emirler gibi dinler ve uygularlar; herkes size büyük bir saygı duyar.Bu yolda devam ederseniz, saygı duyulan birisi olarak anılırsınız.
Hak, hukuk, eşitlik gibi kavramlar sizin için çok önemli. Her türlü Atatürkçü düşünceyi benimsiyor ve savunuyorsunuz. Ülkenizi daha aydınlık seviyelerde görmek için çok çaba sarfettiğiniz gözlerden kaçmıyor. Fakat AKP hakkındaki düşünceleriniz sadece lafta kalmış gibi gözüküyor. Ünlü düşünürlerden Jean Paul Sartre şöyle der: "Bir davaya bağlanmak, söz değil; eylemdir!" En azından ülkenizi sadece sevmekle yetinmeyip, yapılan haksızlıklara karşı olan mücadelelerde aktif rol üstlenmeniz gerekmektedir.