Hesapli,idareli,iktisatli,tutumlu bir arkadassiniz.Yada kivirmadan soyleyelim.Resmen Paragoz bir arkadassiniz. Dis gorunuse cok onem veriyorsunuz.Arkadaslarinizi buna gore seciyorsunuz.Hesap odenirken masada bulunmuyorsunuz.Kendi dogumgununuzu dunya aleme duyuruyor,baskalarinin dogumgununu ise nedense unutuyorsunuz.Uzuyorsunuz.Yoruyorsunuz.Hic utanmiyorsunuz!
Aslinda hayatinizin aski sizinle ayni mahallede yada sokakta ama siz bunun farkinda bile degilsiniz.Gozunuz hep uzaklarda yakinlara bakmak hic akliniza bile gelmemis.Bence gec olmadan bu firsati kacirmadan siz siz olun mahallenize yada oturdugunuz cevreye bir goz atin olmaz demeyin belkide olacak olan en guzel sey sizi orda bekliyor...
Kova burcu insanları sevecen tavırları ile tanınırlar.çok büyük bir kalpleri vardır ve sevmekten pek yorulmazlar. Bu kişiler bencil değildirler. Irk, cinsiyet ve sosyal durumuna bakmaksızın, herkesin ayni olanaklara sahip olmasını isterler. Modern görünüşlerine karşın, inatçı ve sabit fikirli olurlar. Onlara yaklaşmak genelde zordur, çünkü ne kadar dostça davranırlarsa davransınlar, arada her zaman bir mesafe bırakırlar. Kişisel özgürlükleri onlar için o denli önemlidir ki, bu yüzden en yakın ilişkilerini kesip atabileceği gibi, yine özgürlükleri adına her türlü özveride bulunurlar.geleneklere fazla bağlı kalmazlar.Kova Burcunu tanımlamak her zaman kolay değildir. Farklılığını karşısındaki kişiye hissettirmek onun için zor olsa da, onlar garip bir şekilde Kova'nın etkisinde kalırlar. Belli ilkeleri sonuna dek savunmaları onları hiç rahatsız etmez.çoğu anlaşılması zor insanlardır ve bunları tamamen anlamaya çalışmak geçici pskolojik sorunları beraberinde getirebilir.Özgürlüğünden asla vazgeçmeyen Kova'lar için her şey söylenebilir, fakat asla dürüstlüğünden şüphe edilemez.Yaşamın bilgi ve deneyim olduğunun bilinciyle, son derece kararlı bir şekilde her konuda iyi bir öğrencisidirler.. Gençlik çağlarınızdaki deneyimlerinle, ileri yaşlarda oldukça birikimleriyle öne çıkarlar.
Zümrüt gibi, beril grubunun üyesidir. Deniz suyu (yeşilimsi), mavi ve sarımsı renklerde bulunur. Şeffaftır.Solunum yolları rahatsızlıklarına, astım ve tirotid bezi rahatsızlıklarına iyi gelir.Bereket ve uğur taşıdır. Cesaretinizin kırıldığı, emeklerinizin boşa gittiğini hissettiğiniz anlarda, akuamarin sizi yüreklendirir ve güveninizi tazeler. Beden ve zihin ilişkisini güçlendirerek, sezgileri kuvvetlendirir. Kendisini taşıyan kişileri negatif enerjilere karşı korur.
Doğasever , film izlemeyi seven , görsel sanatlara yetenekli , fotoğraf çekmede doğal vizyona sahip , yemek yapmanın sırlarını keşfetmek için araştırma yapan ve sonucunda mutfaktan mis kokular duydurabilen, işinde disiplinli , özellikle snowboard ve sörf gibi zorlu sporları seçecek kadar cesaretli birisin
Bill gibisin. Mesfeli tavrın yüzünden insanlar senin kibirli ve soğuk olduğunu düşünüyor. Sana yaklaşmaktan korkuyorlar. Sense sadece kendini korumak istiyorsun ama sosyalleşme vaktin geldi. Hadi kendini gömdüğün topraktan çık da güneşten kaçma artık yoksa çook büyük fırsatlar kaçıracaksın!!
Tanımadığınız birisinden çok büyük bir iyilik göreceksiniz. Parasal olarak çok iyi bir fırsat olabilir bu iyilik. Akrabalar içinde birisi sizin başarısız olduğunu düşünüyor ve yardım etmek istiyor. Fakat siz kendi yolunuzda zaten emin adımlarla ilerliyorsunuz. "R" harfli bir isim size bir kötülük yapacak. Dikkat edin. Kas spazmı olabilir.
Siz herseyin mukemmel olmasını isteyen kili kirk yaran bir kisilige sahipsiniz. Size göre hersey tam olmali ne eksik ne fazla. Kusura bakmayın ama böyle yaparsanız yanlız kalabilirsiniz bizden söylemesi... : )OLUMLU YÖNLERİNİZ:Agzi siki,sabirli-azimli,cok duygusal hatta alingan,sag duyulu ayrica dakiksiniz.Aman nazar degmesin... :) OLUMSUZ YÖNLERİNİZ:Saplantili,inatçi,tutucu ve biraz asabisiniz. Size ters düsenin vay haline! UYUMLULUK:A grubu kana sahip olan kisiler A ve AB kan grubuna sahip kisilerle cok iyi anlasirlar. SİZİNLE AYNI KANI TAŞIYAN ÜNLÜLER: George H. W. Bush, O.J. Simpson, Britney Spears, Alan Alda, Adolf Hitler, Lyndon B. Johnson, Richard Nixon.
Dediğim dedik birisin,çoğunlukla düşüncelerini başkalarının da benimsemesini istiyorsun ve bunu yaparken de kaba ve kırıcı olmaktan çekinmiyorsun.Ağır,oturaklı,fazla konuşmayan,yeri geldiğinde susmayan,ciddi kişiliğinle tanınan birisin.Kendinden olmayan insanlarla yaşamayı sevmiyorsun,kibirlisin ve kendini diğer insanlardan üstün görüyorsun.Kız erkek ilişkilerine gelince;çok kıskanç ve sertsin,kesinlikle romantizm sana göre değil değil ayrıca ilşikide senin sözün geçerli,sen maçosun.Muhtemelen kundura ayakkabı,kumaş pantolon,gömlek giyiyor,tesbih sallıyor ve yere tükürüyorsun:D..Olaylar karşısında düşüncelerin çok net,tereddüt etmiyorsun,uzlaşmacı değilsin.Kavga,çatışma,gerilim gibi kavramlar tam sana göre..İdeolojik görüşün Totaliter rejim(faşizm);halkın egemenliğinin ortadan kalktığı ve baskıcı bir toplum yapısnı benimsiyorsun,bütün insanların aynı tip olmasını istiyorsun.
Tamam, aşk konusunda konuşabilirsin ama aşık olmak denince, işte o başka bi' şey. Evet, aşk senin için önemli ama aynı zamanda kendini özgür hissetmek de istiyorsun! ! "O"ndan istediğin şeyler; sıcak ve anlayışlı omalsı, senden kendine özel zamanını çalmaması. Senin yaşamında arkadaların da var! Sonuç olarak aşık olacağın kişi hem rahat ve eğlenceki biri olmalı hem de asla canını sıkmamalı :)
Evlilik kurumunu sorgulamaktan kendinizi alamıyorsunuz. Bu nedenle evlenip evlenmeyeceğinizden emin değilsiniz. Bir yanınız bu kuruma kötü gözle bakmamaktan yana. Öte yandan hayat yolu çetrefilli... Yalnız yürümek kolay değil. Paylaşmadıkça da zevki yok. Size evlilik üzerine kafa yormuş biri gerekiyor. Olabilecek her türlü aksiliği öngörsün. Birikimiyle entelektüel beklentilerinize cevap versin. Onunla her türlü konuda konuşup fikir alışverişinde bulunabilin. Bilgi ve görgüsü ile çevresindeki herkesin saygısını kazansın. Ayrıca en iyi dostunuz olsun... Mutluluklar dileriz…