Sende esme gibi düşmanından nefret edermiş gibi yaparsın ama her zaman düşmanına üzülürsün ve sevdiğin kişiyi bile bile görmezden gelirsin
Affetmez, Soğukkanlı hayvansever unuttum dese bile hala aklındadır
Sende zeynep gibi herkezin yanında durabilen daima yanında duran çok iyi kalpli bir insansın❤️
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Siz düzenli olarak öss ye çalışan,çevresinde örnek alına kişilerdensiniz,sizin için öss basit bir sınavdan ibaret, bu tempoyu koruduğunuz takdirde hayal ettiğiniz üniversiteye kesinlikle yerleşiceksin ;)
Sen insanları güldüren fakat içten içe üzgün birisin.Şarkı söylemek senin için bir yaşam parçası.
Seni ölümüne seven biri yani
Arada sırada gıcıklık yaparlar ama yinede seviyorsun
Bence bunla mutlu olmalısın çünkü kimse bu şansa sahip olamıyor ve onu çok sev çünkü o seni çok seviyoor