Ya cevapları manipüle ettin ya da gerçekten benziyorsun bilmem ama PARALEL EVRENDEKİ BENSİN
Bedava harcamayı seviyosun harcadıkça kazanmak hayat felsefen
Sen Niki'sin. Arkadaş grubunda bazen en çocuk ruhlu bazen de en olgun davranan kişisin. Bu özelliğin gruba neşe katıyor.
soğuk birisin,Seni tanımadan önce kırabilirsin diye düşünülür.Ama seni tanıyınca Çok sevilirsin
Çocuklar yüzünü sevmediği için parçalanan bir tilkisin. Yani Foxy'nin yeni hali.
Kitty gibi sinsisin karda yürü izini belli etme...! :)
Genellikle enerjik, neşeli ve coşkulusun, nadiren soğukkanlılığını kaybedersin😆 oldukça eksantrik bir tavır ve kişiliğe sahipsin. Uykuyu seviyorsun ve her yerde uyuklama yeteneğin olduğunu düşünüyorum ve ne yazık ki yalnız kalmaktan korkuyorsun:(
Gölgeleri istediğin şekle sokabilirsin. sessiz,sakin ve dostlarına düşkünsün.
Arkadaşların İçin Herşeyi Yaparsın :D
Sayori! Kişilik olarak Sayori ile çok yakınsın. Sevecen ve yemek yemeği çok seviyorsun. Sevimlisin. Bence Dünya’ya Sayori gibileri lazım. Arkadaş olmak ister misin? Ayrıca sakın Sayorileşme lütfen.🧶 ❌
Bazıları için bir kahrama bazıları için bir şeytansın
Sen Tatlı ve Yenilmez Bir Kahramansın.Hiç Kaybetmez ve Herkesi Seversin.
Sen tam bir meleksin sen çok şefkatlisin harika bir dinliyicisin sevgi için herşeyi yaparsın arkadaşlık senin için elmastan bile daha kıymetli böyle devam et