Sen fenerbahçe'nin beklediği o yeni transfer olmalısın.. Heeey, ne duruyorsun? Senin yerin orası, fenerbahçe klübü.. Onlarda sabırsızlıkla seni bekliyor, fazla bekletme onlarıda. Git ve sende onlardan biri ol!!!
Zekisin evet zekisi ama bilemiyorum seni gerçekte görmem lazım belki kopya çektin belki başkalarına sordun ama bakmadıysa sen yaptıysan gerçekten sen süper zekisin böle devam et...
SEN KÖTÜYDÜN ANCAK BUGÜNLERDE DOĞRU YOLU BULUYORSUN
Biraz boşluktasın tam Fenerbahçe taraftarısın arada dışlanıyorsun
Sen aynı Ege Tanman gibisin huysuz,inatçı,çılgın ve fikir üretensin.Ama nanayı çok seviyorsun!Biraz Değişmelisin!:(