Hayatında sürekli inişler çıkışlar olacak.Niye hep ben diyeceksin ama bu sürekli kötü şeyler yaşayacaksın anlamına gelmiyor.Sende bunun farkına varıp hep umutla güzel günler bekleyeceksin eğer çok sabırlı davranırsan her konuda mutluluk seni bekliyor ama çok karmaşık bir hayatın olduğu için sen bu mutluluğun tadını tam olarak alamayabilirsin...
Minako genelde savaşçıların içinde en pozitif düşünen ve en iyimser savaşçıdır.Asıl lakabı Sailor V'dir ve Sailor Moon'dan sonraki ikinci lider gibi davranır. Özel bir liderlik vasfı vardır ve bunu Queen Berly ile savaşmak için Negaverse'e gittiği zaman ve Nepherenia'ya karşı savaştığı zaman göstermiştir. Sailor Moon'a bir şey olduğu anda liderliği eline alır. Çok cesurdur. Genellikle Usagi(Sailor moon) ile birlikte yakışıklı erkeklerin peşinde koşar veya onunla oyun oynayıp zaman geçirir. İleride çok ünlü bir şarkıcı olmayı istemektedir. Gezegeni: Venüs Elementi: Aşk / Altın Manga Adı: Aşk (ve Güzelliğin) Savaşçısı (Soldier of Love (and Beauty)) Yer: Magellan Kalesi (manga) Taşı: Topaz (Sarı Yakut) Rengi: Sarı
Kanatsız bir meleksin! O kadar iyisin ki! Sen tam bir meleksin. Hani derler ya bir kanadı eksik diye, aynen öyle! Ailene her zaman doğruyu söyleyip arkadaşların için her zaman iyi şeyler düşünüyorsun. Çünkü onlar iyi olduğunda sen de iyi oluyorsun. Herhangi yanlış bir şey yaptığında bile dürüstlükten ödün vermiyor, bu dürüstlüğün sayesinde de her türlü durumu kolaylıkla atlatıyorsun. Ayrıca çevrendekiler de bu şeffaflığından dolayı sana çok güveniyorlar.Böyle devam et :)
Kendine güven konusunda sorun yok. İnsanlar önderlik ve ilham için size güveniyorlar. Muhtemelen, yine de, bazı kesim sizin kendini beğenmiş ve ezici olduğunu düşünüyor. Doğru söylemek gerekirse egonuz epey fazla. Siz de şahsi olarak sizi öldürmeyen şeyin sizi güçlendireceğini düşünüyorsunuz. Ancak Goethe’nin ifadeleriyle “İstenilen herşeyi yapmak için insan kendini olduğundan daha iyi görmelidir"
İnsanları etkilemeyi beceren en büyük etken sizsiniz.İstediğiniz zaman en güzel istediğiniz zaman ise en güçlü olabilirsiniz.Ama her ne olursa olsun içinizde hep çocuk ruhu vardır.Kaç yaşınızda olsanız bile.Öğrenmek istedikleriniz veya öğrenmek zorunda kaldıklarınız hiç bitmez.Tıpkı avatar aang gibi.