Diziyi sadece tv de gördüğünde izlemiş ve sevmişsin ve böyle de devam ediyorsun. Oturup tüm bölümleri izlemediğin, her hafta yeni bölüm için beklemediğinden dolayı kendine Whovian diyemezsin. Fakat Doctor Who seviyorum diyebilirsin.
Test