Hani derler ya; ne de olsa hepimiz insanız, bazen hata yaparız. İşte siz bu lafa çok yakışıyorsunuz. Arada aklınızdan hinlikler geçmiyor değil. Şeytandır dürter! Ama bunun haricinde, ondan çalayım, bundan çırpayım, şuna kötülük yapayım gibi kasıtlarınız yok. Hatadır, yanlıştır, olur böyle vakalar deyip, üstünden kolayca geçebiliyorsunuz. Geçiniz de zaten, o kadarı hepimizin elinin kiri.
Sürekli gergin bir tavır içinde olup küçücük bir olayı büyütebilen sürekli baskın karakteri oynayan ve bu yüzden de hayattan zevk alamayan cabuk yorulup cabuk yaslananlardansınız!!!!Kendinizi ifade edemediğiniz kişilere karşı duyduğunuz öfkeleri de çoğu zaman başkalarına aktaransınız!!!Acilen doğru iletişim yollarını bulmaya ve rahat bir kafaya sahip olmaya ihtiyacınız var... bu durumlarda her olayı akısına bırakın !!!!!
Önümde bir karanlık yol.Benimle yürür müsün.Zemini meçhul bi yol.Yanımda yürür müsün.Gönlümün aşk parçası.Kalbimi dinler misin.İlahi bir aşktır bu.Şakayla karışmasın.Benim derdim seninle.Kal yanımda hep böyle.Benim derdim seninle.Sorma sorma.Hiç bir kimse anlamaz beni senin gibi.Hiç bir kimse inanmaz bana senin gibi.Hiç bir kimse karışmaz kana senin gibi Ruhumun ta dibinde.Raks eder senin sesin.Vurgun yemiş gönlüme.Ne eylesen nafile...