Bu orta şekerli bir insan olduğunu gösterir. Yeri geldimi kodummu oturturum yeri geldimide kuzuyum diyorsun. Fazla seçici değilsin, ruh ikizimi bıliyim yeter diyosun. Bence sen tam bir kafa insanısın...
Sessiz, sakin ve mağrur duruşuyla dikkat çeker. Gerçekçi ve otoriter bir tavrı vardır. Girdiği ortamlarda hal ve tavırlarıyla dikkati çeker. Hırslıdır ve düşlediği bir şeye ulaşmak için elinden geleni yapar. Alışkanlıklarına bağlıdır ve sadakatsizlikten hoşlanmaz.
Sabır taşını buldun da bizden mi gizliyon lan? Aç alttan bi ''Yallah Şöfer Yallah'' salla direksiyonu dur. Vitese de bitane tespih taktınmıydı senden kral taksici yok birader.
Sen gücü ve kudretiyle ön plana çıkan savaş tanrısı Ares'sin. Sana bahşedilmiş olan büyük gücünle ve savaşta seni üstün hale getiren savaşçıl kabiliyetlerinle yenilmez birisin. Günlük yaşamında sana karşı gelmeye cüret edebilecek fazla kişi yok.
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Sen varya xD tam benLiksn xD ne fazla takısıosn nede sallıosn okulu..dersslerlede aran ii gbi gbi..sPrsn bnCe..böLe devam etmeLsn..okLda da seni Tanımayan yok gaLiba..parmakla gösTerilenLerdenSin sen ;)
Bildigimiz el bombasi. Tek gorevi birkac hedef goruldugunde atildigi yerde patlamak. Biraz zamanlama biraz da sans isi :) Hoplatip ziplatmak icin birebir =D
Hic dert edip tasalanmaniza gerek yok.Nerden baksaniz koca bir altmisyıl var.Tahminlerimiz de yanilmadik sizin doya doya mutlu yasayacaginiz cok guzel seneleriniz sizi bekliyor bunun tadini olesiye sevdiklerinizle cikarmaya bakin...