Eziksin,eziksiniz ve ezikler.Yani bi quiz'e en fazla sizin gibi adamlar böyle kötü cevap verebilir.Bari tuttuğun takım farklı ise üstüne odaklan da şu ezik görünümün biraz üstünden geçsin :) Fred'in selamı var bu arada :)
Dünyanın en ünlü ve en pahalı futbolsunun benzerısın...Çok sempatiksin ve fizik gücün çok iyi. Aynı onun gibi hızlı,çevik ve açıklanamayan estetık hareketler yapabılıyosun...
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Herşeye kötümser bakma.Bazı şeylerin iyi yönleride var.İyilik meleğin yanında ama sen farkında değilsin.Hayatına heyecan kat.Aynı şeylerden yorulmuş olman gerekir.Mutluluk seninle.Aşkın yolunda ilerle.Yinede aşk gözünü kör edebilir..
Pek zamaniniz kalmadı gibi gorunuyor.Yinede geri kalan yillarinizin tadini en iyi sekilde cikarmaya bakin bir ikinci sansiniz olmayabilir buna bizden demesi...