Sen gayet tatlı ve samimi bir insansın. İnsanları cezbeden özelliğinde bu zaten! Herkese değer veriyorsun. Tabi bununda karşılığını alıyorsun.
Çok muthiş ve seksi bi yapıya sahipsin çok güzelsin bunun için çok mutlu ol şeker:)
Dansla aran oldukça iyi. Eğer kötüyüm diyorsan asla vazgeçme çünkü Yuna gibi birisi sana öğretecek
Neşeli , yakışıklı , tatlı ve şirin bir grup seviyorsun
Sen Yeji kadar planlı, konuşkan ve sosyal bir kişisin. İnsanları kırmayı hiç sevmezsin bu yüzden de insanlar senin yanındayken mutlu hissederler. Her şeyde beceriklisin ve bu herkesin seni kıskanmasını sağlıyor. Enerjiksin ve çocuk gibisin.
Sen Winter sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Çok komik bir kişiliğiniz var,ve yemek yemeyi seviyorsunuz ayrıca çok tatlısınız<33
Olgun bir yapın varsevdiklerinin yanında tam bir bebeksin.
Mükemmel rap yeteneğine sahipsin çoğu kişiye seviyor ve seviliyorsun ama arkaşlık konusunda çabuk karar değiştiriyorsun.