"Gol atamıyor ama hücumda rakibi rahatsız ediyor" lafından bıkmayan var mı ? Madem amaç rakibi rahatsız etmek,rakip ceza sahasına kötü kokan bir şeyler bırakalım da onlar rakibi rahatsız etsin,üstelik masrafı yok ! Başbaşa pozisyonları kaçırma yeter Umut yaw !
Bordo-mavi renklerin çılgın destekçileri... Özellikle bu sezon Trabzon'daki her maçın 61. dakikasında yaptıkları şovlar ve her şartta Trabzonspor'a olan destekleriyle Gurbetçi Gençler, bordo-mavi'ye tutkun olanların tribünlerde çatıları altına alıyor.