Biraz daha seri ol ama böylede halledersin.
Test
İyi :D : Eh :D : İyrenç :D :
Çok sert herkesi dövmek isteyen birisin.
Senınn arabann bu
Asi ve güçlü
Hızlı ve öfkelisin
Siz birinci sınıf tutkunusunuz.Neden sende saatte 400 km hız yapmayasın
İsmini duymayan yok yani ..
Gsden %1000 nefret ediyorsun
Bİ ELHAM OKU BARİ...