EVLENECEĞİN KİŞİ SENİN İÇİN ÖLÜME BİLE HAZIR AMA SEN ONU YANLIŞ TANIDIĞIN İÇİN TEKLİF EDİNCE DELİ OLUYORSUN ONDAN NEFRET EDİYORSUN AMA O SENİ ÇOK SEVİYOR SENİN ALIN YAZIN O
Hayatında sürekli inişler çıkışlar olacak.Niye hep ben diyeceksin ama bu sürekli kötü şeyler yaşayacaksın anlamına gelmiyor.Sende bunun farkına varıp hep umutla güzel günler bekleyeceksin eğer çok sabırlı davranırsan her konuda mutluluk seni bekliyor ama çok karmaşık bir hayatın olduğu için sen bu mutluluğun tadını tam olarak alamayabilirsin...
Sen Mabel gibi eğlenceli, komik, yaratıcı, duygusal, sevecen, tatlı ve kıpır kıpırsın. Ama insanlara çok kolay güveniyorsun. Arkadaş edinirken dikkatli ol. Maceraperest birisin. Hayvanları çok seviyorsun. İyi kalplisin. Giyim tarzın harika ;) Şapşisin :D Ama iyi anlamda. Arkadaşların tarafından çok seviliyorsun. Seninle dalga geçebilirler ama bu seni yıldırmasın. Farklısın ve farklılık iyidir. :)