İnsansın sen!! En alasından bi adet homosapiens'sin! Benim vampir olmaya ihtiyacım yok diyorsun..Haklısın. Sen çeşit çeşit yemeğinle ve faniliğinle mutlusun dostum :D Mahluklar içinde en tehlikelisi insan olamayan insandır zaten, kan emiciler de kim?! Ama şunu da unutma en zoru insan olmaktır ve nesli tükenmek üzere, aman dikkat :)
Enstrumanlarla çok ilgilenmiyorsunuz ama müziğin içidensiniz ve güvendiğiniz şey sesiniz. Kendi başınıza sevdiğiniz bir şarkıya eşlik ederken, ya da müzik yapmayı seven diğer arkadaşlarınızla birlikte söylerken sesinizin iyi olduğunu hissediyorsunuz. Yine de unutmayın ki sesinizi de her enstruman gibi eğitim sayesinde daha iyi kullanabilirsiniz. Sesinizi eğitmek ve daha etkileyici şarkı söyleyebilmek istiyorsanız: www.gaeabaykus.com
Arkadaşların arasında sempatikliğin ve güler yüzlülüğünle tanınıyorsun..Hem yeteneklisin hem de güzel :D Şıksın ama aynı zamanda sportif olmayı da beceriyorsun..Cici kız imajını koruyorsun ama tatillerdede çılgın dövmeleri denemektende kaçınmıyorsun..Doğallığı seçsende hafif bi parlatıcısızda sokağa çıkmıyorsun.iPod'un da Maroon5,Amy Winehouse gibi sanatçılar var..Kısaca sen bi Angel Doll'sun <3