Ya Bi Yürü Git İşine!Bide Seviyorum Diyorsun!Bidaha Ağzına Alma Jungkook'un İsmini!
Tatlı birisisin.İyilik peşindesin! arkadaşlarınla aranda bayağı iyi!
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺
Sakinnsinn! çoğu şeyi içine atıyorsun ve bnlar birikince kaçmak istiyorsun! Tıbkı Fikret gibi...
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Kolay
Tam bir zoktay fanısın.
Kesinlikle bir daha dünyaya gelsen Bts'in üyesi olurdun ! En az onlar kadar yaratıcı ve özgünsün çevremdeki insanlar seni kıskanıyor. Harika bir tarzın var. arkadaş canlısı ve pozitifsin. Sen gerçek bir Army olmak için doğmuşsun!
Sende CHIQUITA gibi bir maknea'sın dışarıdan lisa'ya benziyorsun ama içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde lisa'ya benziyorsunsunuz