KOS BİRAZ DAHA İZLE KOSS!!
Karanlığı simgeler. Bunun dışında ciddiyeti ve saygıyı da gösterir.
Nasıl yaşadıkları hakkında güvenilir bilgi kaynaklarına rastlanmaz. Twitter’da neye benzediklerine dair pek çok görüntü vardır. Kendileriyle iletişime geçmek oldukça maliyetli ve tehlikelidir. Bilimin yıllardırdır araştırma yaptığı türdür.
Yemek yemeyi seven bir tür kuşsun (sanırım bir tavuk). Sapık fakat iyi kalplisin... Arkadaşlarını düşünen cömert aynı zamanda Foxy ile yatmayı arzulayan birisin.
One piece animesinden Monkey D. Luffy'sin.
Sen iyi birisin ama hiçbirzaman anlaşılamadın ve anlaşılamıyacaksın herkez senle arkadaş olmak ister ama bir kızı sevdiğinde osana derki seni arkadaşım olarak görüyorum pek bi çözümü yok bu durumun çitaların yüksek deil azla yetinirsin bazıları sana zavallı diyebilir ama sen çoğu kızın aradığı bir erkeksin ama bide anlasalar :D
Verdigim diger manhwalar gibi bu da şiddet ve yetişkin içerikli dostum...(ilk defa bl okuyosan ben önermedim hiç bir şey duymadın ve görmedin...)
Tebrik ederim!!! Hayatta da testte oldugun kadar basarili olmani diliyorum ve dunyanin en sacma testini cozmenize yol acan hayatinizdan dolayi da size sabir diliyorum
Sen o kişiyi gerçekten çok seviyorsun! fakat bu sevgin ayrıca takıntı, onu ne kadar sevsende başkalarını onun için incitmeyi göze alabilirsin. Ayrıca çoğu konuda içe kapanıksın,Ya fazla yada çok az arkadaşın var ve biraz rahatlamaya ihtiyacın var!!!
Sen cidden ukesine iyi davranan adammı adam bir semesin,korumacısın,insanları cidden guzel seviyorsun ama sinirlisin hem de çok sevdihin birine bişey olunca kendini tutamıyorun
Sen Gojou Satoru'sun! Gojou gibi pozitif,güler yüzlü,dikkati üzerine çeken,becerikli ve adaletlisin. Gojou gibi tatlı olan her şeyi sevdiğini düşünürüz. Alkol sevmezsin.
İçinde bir iblis var.Parmak yiyerek güçleniyorsun ve sukuna adında bir iblise ev sahipliği yapıyorsun. Arkadaşlarına çok bağlı ve çok güçlüsün.
Bak sen şuna Camel olmuş. Eskiden deve var diye çok hayal kurmuştum bu sigara ile ilgili.Neyse sadede geleyim. Keyfine düşkün birisin belli halinden, boy posta var maşallah e daha ne istiyosun kim tutar seni.
Siz bir m249 sunuz.Çünkü çok ağır ve hantal bir yapınız var ve çabuk sinirlenebiliyorsunuz.
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
kullanıcı kitlen üzerinde muhteşem bir etki bırakıyorsun ancak devletin üstüne koyduğu yaş sınırı yüzünden fazla rağbet görmüyorsun
İçersem sonuna kadar içerim diyenlerdensin. O anki ruh haline göre bazen sek, bazen de redbul ile beraber götürüyorsun vodkaları (: Sonuna kadar içip sarhoş olmak senin büyük eğlencen ...
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
Ne denilebilirki ne yapsan ne kadar çabalasanda şanssızlık peşini bırakmıyor...Her şeydemi seni bulur karrrdeşimmmm...Genede böyle yaşamaya alışmış bir bünyen var ayrıca bu tişörtle tam bir gövde gösterisi yapabilirsin....
Bankain olmadan bile bu sevyelere gelebildiysen ne mutlu sana reiatsun (ruh gücün) o kadar güçlü ki bankaisiz kaptanlık seviyesine ulaşmışsın ve sen ününe et atılmış bir hayvan gibisin o et parçası için hangi engel çıkarsa çıksın yok ediyorsun :D
Üzgünüz ama çok tembel ve motivasyonsuz bir kişisiniz xd. sık sık uyuşuk görünüyorsunuz. Son derece içine kapanıksınız. Uyku mu? Sizin diğer adınız! Pek arkadaşınız yok. Video oyunlarını seviyorsunuz! Hatta bazen telefonu bırakmakta zorlanıyorsunuz
Sen aslında misafirsin bu sene zekan 8.sınıf zekası biraz tembel yerine göre haylaz birisin=)