Bu istatistiklere göre hala yaşıyorsanız çok şanslısınız demektir. Hayatın tadını çıkarmaya bakın derim...
Seni Gidi Pis Şeytan ! Her Şeye Bir Tepkin Var Kızgın Boğa !..
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
Yani azıcık egon var benden tavsiye kendini sevmek güzeldir sen kendini sev gerisi boş insanlara bakma sen
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
Çok fazla gülüyorsun ,böyle devam edersen 10 yıl sonra gülmekten öleceksin !
Çok zıplayıp uçmuyorsun çokta somurtkan değilsin eğlenceli sayılırsın iyi yoldasın ama biraz çoşmaktada problem yok.