Sizi herkes seviyor gibi gorunuyor.Etrafiniz baya kalabalik ve sen.Evinizde kendiniz gibi baya cekici.Orada herkes kendisini oyle zannetmek zorunda kaliyor.Bol renge sahip bir eviniz var.Evinizde zorolan tek sey daginik birakmak olmali...
Siz umudunuzu yasamak istediginiz aski nefes alip verdiginiz sehirde aramakla zaman kaybediyorsunuz.Cunku hayatinizin aski sizinle ayni havayi solumuyor ayni sehirde sizinle yasamiyor.Siz artik kendinizi onu bulmak icin sartlandirin.Yoksa bosa zamaninizi harciyacaksiniz boyle.Uzaklarda aradiginiz ask bulmaya ve olesiye yasamaya calisin...
Ela göz,kumral,erkek
Güzel,çekici ve alımlı.. ama herşeyden önemlisi fedakar. sevdikleri için aşkından,hayatndan vazgeçebilir.. gururludur ve gururu herşeyin üstünde gelir.. ve gerçek aşkı için yıllarca beklemesi gereksede bekler!!
Komik insanlar yaşamayı seven insanlardır küçük şeylerden mutlu olup başkalarını da mutlu etmeyi seven insandırr!!!Bundan büyük bir zevk alan eğlenceli kişilikler kimi zaman da çok duygusal olabiliyorlar....hayatı günlük yaşamayı daha çok secen insanlardır!!!!genellikle de pozitiftirler!!!Ancak bazen karsı tarafın çok hoslanmadığı bu eğlenceli tavırlarına dikkat etmelidirler!!!! karsı tarafın genellikle sempatisini kazanmış insanlardır!!!!
Ayh ayh! Şehrazat2! Yaa şehrazat çıkmanı pek istemzdim cnku şehrazat hic gülemiyorki! Ama sen gül!
Sokak modası gibi sen hoşuna giden ve tarz olan herşeyi giymeyi seviyorsun.Eğer çok hoşuna giden bir kıyafetse pazardan bile alırsın .
Amerikalılar gibi güzel bir yüze sahip oduğun için seni kraliçeye benzetiyorlar.