Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Senin gerçek ismin bahar olmalı. Doğayı ve ilkbahar ayını sewiyorsun.
Bir duruma üzülmek hatta ağlamak eziklik değildir ve sen bunun farkındasın. Bu seni daha olgun kılıyor :)
Sınıfın 2yüzlüsü sensin! Bi bu yandasın, bi öbür yanda. Vallahi senden korkulur!