Açıklamaya üşendim ama isminden anlaşılır zaten
Test
Çok fazla gülüyorsun ,böyle devam edersen 10 yıl sonra gülmekten öleceksin !
Çok tatlısın yaa!Acayip olumlusun.Herşeye izin veriyosun.Kardeşini de insan olduğunu hiçbir zaman unutmazsın.Böyle insanlar azdır.Ama bu oldukça iyi bir sonuç.(Bu arada bazen bazı şeylere izin vermemekte sert olmakta fayda var.)