İnce sesinle herkesi büyülüyorsun evet sen 'o'sun! :D
Test
İyiiiiiii
Çok Güçlü Nazik Şirin Şeker Neşe Dolu Kitap Okumayı Seven Ve Çok Güzel Birisin
Sen daha sezgisel ve dış görünüşü önemseyen birisin. Zekisin ve popüersin . Ayrıca çekicisinde.
One directionu sevmiyor , yada hakkında bişey bilmiyorsun. Veya sadece birkaç kişiyi seviyosun.Bazılarını dışlıyosun. DİRECTİONER GİBİ DAVRANMAYI KES !
Bence Sen tam bir Swiftie sin.Çok pozitiftin.Her zaman umutlarınla aydınlanırsın...
Çok kurnazsın ama sevdin mi tam seversin
Beren gibi tatlı ve aşıksın
Koyu bir selenatorsün
Maalesef bi lovatic değilsin