Gerektiği yerde koruyucu davranıyorsun ama bi o kadarda kedi gibisin
Sen önüne ne kadar engel çıksa da pes etmeyen cesur bir insansın. Oldukça azimli ve şaşırtıcı.
Sen J-hope'sun. Etrafına enerji saçıyorsun.
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Evet, biliyorum Biliyorum,ama çok az Hayır, bilmiyorum
KıskançLığın kırıntısı biLE yok sende. bu, iyi niyet ve kendine oLan güvenden kaynakLanıyor. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLeniyor ve kimseyi sorguLamıyosun. asLnda iLişkiLerde biraz kıskançLık hoş oLabiLir. dozunu kaçırmadan kıskanmak aşkı tetikLeyebiLir.
Kendi halinde takılan,huzur dolu,resim yapmayı seven arkadaş ortamı orta olan ve çok bağlandığın bir kankan var
Sen genellikle sinirlenince el hareketi çekersin aman ha ailendern birinede hareket yapma hareketin allahını görürsünha ben söliyim
Kalın bir sese sahip aslında sesini hem kalın hem ince yapabiliyor Rap’da ve vokalde bu sebep den dolayı çok iyi dansınada hiç kimse bir şey diyemez
Antrenmanlardan geçecek ne gücün var, ne de özgüvenin...
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Uzaylının kocası secildiniz tebrikler 😂😂 Bizim Tae'miz tam bir bebektir ona çok iyi bakman gerek her istedigini yapma 😂😂
Kıskançlık huyu var sende + Çekememezlik.
Öhö öhöömm... Onunla evlenmek güzel birşey olabilir bence :D
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
Seni ölümüne seven biri yani
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
Biraz kendini beğenmiş!Ama pekte iyi kalpli olan uğur böceğisin!Sen romantik biraz utangaç birazda kendini beğenmişsin ama!İçinde okadar çok iyilik varki bu beğenmişliği yok ediyor!
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
Çekik Bir biasın var o çok tatlı o senin ona kimsesnin yavşamasına izin verme
Evleneceğiniz kişinin ismi T harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Sen aurora kadar sorumluluk sahibi ve iyi kalplisin prensin seni beklio**
Sen. cömer, dürüst, cesur, asil yürekli, atak ve karizmatiksin.Yüreğinde asil bir liderin kanı muhtaç.Elementin ateş
Sen gerçektende çok GÜZEL/YAKIŞIKLI' sın:) tebrik ederiz. kendinin kıymetini bil:)
Büyüksün ama küçük görünüyorsun herkesi seviyorsun kendini seksi buluyor ve diğer üyeler tarafından böyle düşünülüyorsun aynı zamanda mükemmel bir dansçısın.
Hiç bir şeyden haberin yok senin daha çok çalışman lazım
Senin ruh eşin yuqi havalı tatlı ve ilişkide baskın olansın
Adı gibi bembeyaz gül gibisin. Aşk Rosé.
Komiksin ve cesaretli birisin birisini iyi hissedirebiliyorsun şevkatli ve yardım seversin ve bazen sakar olabiliyorsun
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗