Sen Leon'sun. Leon bir polistir. Ve başkanın kaçırılan kızını bulmak için şehrin başkanı tarafından zombi şehrine gönderilir işte bütün macera burada başlar. Yola çıktıklarında Leon arkadaşları tarafından yarıyolda bırakılır ama bu arkadaşların sonu iyi olmaz ve arabalarıyla birlikte derin bir çukura düşüp ölürler Leon ise tek başına başkanın kızı Ashley'i arama macerasına koyulur. Sonuç olarak Leon kızı kurtarır. Dönüş yolunda Ashley boş zamanında ne yapıyorsun der Leon'da mesleği gereği bunun olamayacağını söyler ve kısacası kızın çıkma teklifini reddeder. Ne kabalık ama :D:D
Kendinizi çok yalnız hissediyorsunuz, en kalabalık ortamlarda bile kendi dünyanıza çekilip yalnızlığınızı yaşıyorsunuz. Bu kadar ıssız olmak tamamen sizin tercihiniz. Diğer insanlar sizin enerjinizi tüketiyorlar gibi hissediyorsunuz ama bu gerçekten bir yanılsama. Bazı insanlar, sohbetleriyle, problemleriyle veya tamamen farklı hayat anlayışlarıyla sizi yoruyor olabilirler ama her insandan öğrenebileceğiniz bir şeyler olduğunu unutmayın. Yaşadığınız bazı kayıplar veya üzücü bir takım olaylar sizi bu yalnlızlığa sürüklemiş olabilir ama kısa sürede bu melankolik ruh halinden çıkmalı ve insan içine karışmalısınız.