Sen İllit'den Wonhee'sin. Bence arkadaş grubuna göre daha tatlı bir yapın var.
Sen tam bir coquette kızısın. Girdiğin her ortamda yıldızlardan bile parlak oluyorsun!
Oldukça narin bir kızsın. Kaybetmeyi değil aksine çalışmayı tercih ediyorsun. Lia gibi o tatlılığınız başka kimsede yok
Sen Le Sserafim grubunda olsaydın en iyi Sakura ile anlasirdin❤️
Sen çünkü çok pozitif sin içe dönük olsanda arkadaşlarınla çok güzel anlasiyorsun fakat içe dönüksün bu yüzden arkadaşlarına sadece dinleyici oluyorsun ve şarkı söyleyip dans etmekten hoşlanıyorsun.
Sevdiklerine karşı sıcak başkalarının yanında normal olabilen bir tipsin