Aslında göründüğünüz gibi değilsiniz gerektiğinde SOĞUKKANLILIĞINIZI KORUSANIZDA İÇTEN İÇE duygularınızı yaşayan ve bunu pek sık belli edemeyenlerdensiniz!!!! Çok iyi empati kurabilir ve duyarlısınızdır!!!!!Ancak biraz daha duygularınızı dışarı vurmalı ve pollyanna cılığı oynamamalısınız!!!!
Siz resmen kendinizi askiniza adamissiniz. Bir çesit "mutluluk perisi" gibi sadece onun mutlulugunu düsünüyorsunuz. Siz de böyle olmaktan dolayi mutlusunuz. Sevdiginiz kisi gerçekten çok sansli. Umarim o da bunun farkindadir!
Gündüzleri uyuyup geceleri uyanık kalan ve hep mal mal dolaşan birisin.
Sen arkadaşların için iyi bir dostsun.onları yarı yolda bırakmassın.
Sen tam bir katil tavsansın mor ve tatlısın korkutmayı seviyorsun
İnşaatları biraz seviyorsun. süper şeyler yapıyorsun savaşmayı veya döyüşmeyi çok az seviyorsun (yazan: yunus sorgunçay) [bu benim karakterim]
Hulk gibi döverim hemen kaçarım
Kötü huylu bir yaratıksın.. İnsanlar seni sevmiyor.. İçinde bir melek yağsada onu açığa çıkaramıyorsun.. Yarı şeytan yarı melek gibi birşeysin sen...
Çalışma ruhu. İtemleri: kırık gözlük ve yırtık defter. 5. Düşen insan olduğu tahmin ediliyor
Deadlox sun o kadar hızlı ve şasırtıcısı hızda tek rakibin Bajan Canadian ve saçlarını da düzelttir.
İyiliği seversin ve güçlüsün tabii. Ama biraz... Umursamaz tipinde var :)