Sen tam bir Barışçısın helal olsun sen de bizdensin kanka
Çok iyi tanıyorsun,tebrikler
Mavi Siyah Kırmızı Yeşil Mor Beyaz Sarı Gri Kahverengi
Sen oldukça iyi bir dinleyicisin.Hyunjin gibi duygularını dışa vurmayan biri için ideal bir eş adayı
Güzelliğin zekan çılgınlığın makyaja olan tutkun eğlenceli yapın ile sen tam bir buket sena sın
Rap yapmada çok iyisiniz, MÜKEMMELSİNİZ!!!!Diyecek söz bulamıyorum çünkü çok şaşırdım...Suga senin tam bir ruh ikizin
Sen biraz kibirli ama tatlı bir insansın
Değişiklikleri seven bi insansın.sevdiklerine bağlısın
Mükemmel bir dizi! Kuzey Kore tarafından kaçırılan bir doktorun hayatını anlatıyor. Kesinlikle öneririm.
Sen tam bı jennie sin harika ve akkılısın eğlenceli birisin keşke jennie yı sana verebilseydik
Sen gerçekten bir K-drama hayranısın, hep K-drama lar hakkında konuşur ve her zaman K-drama izlemek istersin.
Tebrikler.Bu konuda gayet iyisiniz.Sizin yaninizdaki bay yada bayan oldukca sansli.Ornek olacaginiz cok insan var bu konuda.Romantik olmak kolay degil ama siz hakkini veriyorsunuz...
Sen zendaya gibisin disney chanelde en çok onu örnek alıyorsun :)
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Sen Ju-kyung gibi şanslı ve herkesi peşinden koşturabilecek birisin.
Tıpkı Azize gibi çok güçlü bir abla'sın çok fedakarsın ve çok eğlenceli birisin sen gerçek bir Azize'sin 🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Sen iyi insansın ama insanların genelde pek kafa dengi değilsin. Senin gerçekten değer verilecek kişiyi ve teşekkür edilecek yeri bilen insanlara ihtiyacın var!
Rosede coooooooooooooooooook iyi biri sende onun gibi ol ve etrafa pozitif enerji yay
Kapali kutusunuz.Ser verirsiniz ama arkadasinizin sirrini asla.Aslinda arkadastan da otesiniz.Arkadaslik ve dostluk arasindaki farksiniz.Arkadasinizin sikintisini en ufak bir mimik hareketinden cozersiniz.Leb demeden leblebiyi anlayansiniz,dertlere dermansiniz.Ozlenen kisisiniz.
Sakinsin fazla konuşmuyorsun seviliyorsun ve sesin çok güzel.
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
Çok yumuşak başlı, tatlı dilli ve biraz ürkek birisin. Arkadaşların senin iyi yürekliliğini çok seviyor ve seni kabuğundan çıkarmak için ellerinden geleni yapıyorlar.
Çok asilsin. Ail olman çok iyi ama çevrendekiler bu fazla asil olmanı istemiyor.
Alınma ama bayağı sağın solun belli olmuyor. kafana göre takılıyorsun.hayat sana güzel!
Tam bir moda tutkunusun! alışverişe bayılırsın özellikle makyaj v.b şeyleri çok seversin!
Biraz kendini beğenmiş!Ama pekte iyi kalpli olan uğur böceğisin!Sen romantik biraz utangaç birazda kendini beğenmişsin ama!İçinde okadar çok iyilik varki bu beğenmişliği yok ediyor!
Uğur Böceği/Marinette Dupain-Cheng'e benziyorsun.
Sen hem havalı hem de karışık bir insansın. Her şekilde her yerde kendini duyurmak istiyorsun. Ama bir şekilde senin bu saçma hallerini sevenler oluyo.
Çocukları ile oynamayı da bilen onlara sevgisini aktarabilen birisiniz. Bu arada da hayatın kurallarını öğretmeye çalışıyorsunuz. Eşiniz evden uzak olduğunda çocukların tüm eğitimini üstünüze almak sizi korkutuyor. Sorumluluklarınızın farkındasınız. Çocuklarınıza örnek olduğunuzu biliyorsunuz. Hayatı öğrenmek için deney yapmalarına izin veriyor ama kendilerine zarar vermemeleri için uzaktan kontrolü elinizden bırakmıyorsunuz.
Gerçek, güzel, bilgili bir blinksin. Bilgine bilgi katarak daha da ilerliyorsunm
Once olmaya çok yakınsın böyle devam! sadece bir kaç yanlışın var
Sen de dünyanın en çok sevilen dondurma aroması çikolata gibi, çok sevilen birisin. Ayrıca çikolata gibi enerjiksin. Mutlu ettiğin ise kesin :) Arkadaş canlısısın ve tatlı yemeyi çok seviyorsun belli ki.
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Sen bizim Swag Min Yoongi'mizin biricik ponçik karısısın o senin gibi mükemmel birini hakediyordu onu sakın birakma 😉😉
Stres Atacak Bir Maça Gitmeyi Özleyenlerdensin.Adresin:Bursa Atatürk Statyumu
-Tebrikler, Aptal çıktın :) Çok güzel sonuç, üzülme :)) 1x1 in sonucunu söyleye bilir misin =))))
Daha çok sevimli ve şirin kıyafetleri tercih ediyorsun
Sende CHIQUITA gibi bir maknea'sın dışarıdan lisa'ya benziyorsun ama içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde lisa'ya benziyorsunsunuz
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
Pratik ve insanlara değer veren bir yapınız var. Başkalarına yaşamlarında daha anlamlı ve değerli aşamalar kat etmeleri için yardımcı olursunuz. Hiç kimse sizi kandıramaz. Siz dinamik birisiniz ve herkesin ne yaptığını yada amaçladığını çok iyi bilirsiniz. Neyin önemli olduğunu bilmenizi sağlayan özel bir yeteneğiniz vardır. Bir öğretmen ya da ebeveyn gibi insanların yaşamlarını daha iyi nasıl yapabileceklerini düşünürsünüz. Siz en çok elinizdeki kaynakların nasıl kullanılacağını idare ettiğinizde başarılı olursunuz. Başlangıçta çok eğitmek amacı ile başlamanıza rağmen daha sonra aşırı otoriter olabilirsiniz. Hatta aşırıya kaçıp patronluk taslayabilirsiniz.. Ne yazık ki orta dereceniz yok, ya eğiticisiniz ya da otoritersiniz. Bu durum çevrenizdeki insanların kafasını karıştırabilir. İnsanlar patronluk tasladığınızda bile insanların iyiliğini düşündüğünüzü her zaman fark edemeyebilirler. Üzgün olduğunuzda, baskı altında kaldığınızda ya da sarhoş olduğunuzda kırmızı rengini simgeleyen tarafınızı ortaya çıkarırsınız. Yeşilin sakinleştiren etkisi olmadan aşırı davranışlarınız ile dostlarınızı oldukça şaşırtabilirsiniz. Eğer yeşili kırmızıdan daha çok seviyorsanız bu karakter daha bile çarpıcıdır. Eğer çevrenizdekiler bu süreçlerden birinde size farklı davranmaya kalkarsa bunun nedeni muhtemelen sizi tanıyamadıkları içindir. Eğer kırmızıyı yeşilden daha çok seviyorsanız, başkalarından önce bir hedefin başarılması için nelerin yapılması gerektiğine önem verirsiniz. Bu yapınız sizin kendinize güvenmenizi ve direk olmanızı sağlar Eğer yeşili kırmızıdan daha çok seviyorsanız, destekleyici yanınız ön plana çıkar ve öncelikle enerjinizi başkalarının ihtiyaçlarına yönlendirirsiniz.
Kız olmana rağmen erkeksi yönlerin de var.Bazen çok sinirleniyorsun.Ama olumlu bir yanın araştırmacı ve gözlem cilik özelliğinin üstün olması.Müzik senin bedeninde kaynayor.
Yoğun bir şehir hayatı seviyorsun.İstediğin her an açık mağaza ve yemek yiyebilecek lokanta bulabilmek ,iş dünyasının merkezi olan bir şehirde yaşamak tam sana göre!
Süs makyaj benim neyime...giysilerin uymasıda çok önemli değil bn doğal halimle güzelim diye düşünüyorsun ama bence kendine biraz özen göstersen iyi edersin.
Kendinizi genç hissetme eğilimindesiniz. Ancak yaşınızla doğru orantılı olarak gelecek tecrübeleri ve olgunluğu gerektiği gibi yaşayamazsanız bu kez de çocuğunuzun evden ayrılması ya da işten çıkarılmak gibi bir durum sizde şok etkisi yaratabilir. Bunun sonucunda düşünce yapınız tamamen değişmek zorunda kalır.
Sen öğrenci adamsın, ailevi sorunlar yaşıyorsun ve bu yüzden sigaraya sarılıyorsun. Çokta zengin değilsin ince cılız bişiysin.Napalım adı çıkmış bi kere Öğrenci Sıgarasına :)
ÖNCE CEKETİNİ DÜZ GİY ONDAN SONRA DELİMİ AKILLIMI OLDUĞUNA KARAR VERELİM.
İŞİN SONU HAKSIZLIK OLURSA BUNA KARŞI GELEMİYORSUN. BU DA SENİN GÖZDEN DÜŞMENE SEBEP OLUYOR. HER KÖTÜ YOLDA UMUDUNU KESİP GERİ DÖNÜYORSUN. SENİN İÇİN KARARLI VE AZİMLİ OLMAN İYİ OLACAKTIR.
Tıpkı o da seni deliler gibi seviyor.bence artık ona açılma vaktin geldi.büyük aşkınla sana mutluluklar
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^
Siyah Gözlüler: Olaylar karşısında çabuk heyecanlanan siyah gözlü insanlar duygusal yapılarıyla bu olumsuzluğu her zaman yaşıyorlar. Hem sevgisi hem de kindarlığı çok fazla olan siyah gözlüler, hassas bir kalbe sahipler...
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Dans yeteneğin olmayabilir, pes etme ve kendini geliştirmeye özen.
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
PoP AğırlıkLı BiR diNLeYiCiSin AynI ZaManDa dA BaZı ŞeyLeri TakMaDan EdEmiyOrsUn..BizDen SöLemEsi HaYAt BöLe GeçMeZ..kOrKma GeÇeR AcISı iLk DeFa mı AşIk oLdUn SeN AaA =)
Bazen kendini mutLu hissedip bazende dünyanın en karamsar insanı oLabiLiyosun. Etrafına güLücükLer saçıp mutLu izLenimi verdiğinde biLe zihnini daima meşguL eden sorunLar yaratıyosun. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLenmek bazen mutLu oLmanın tek yoLu..
Yıllar geçtikçe yükselip çok zengin olacaksınız.. lüks evler jipler ve bol para sizi bekliyor bekleyin ve görün...
Sen Unnie'mizsin. Onun gibi harika bir ablasın.
En başarılı Osmanlı Padişahı.Çağ değiştiren ve İstanbul'u feth eden lider.. Dürüst,namuslu,hoşgörülü ve saygılı birisin.Çok kültürlüsün;okumayı araştırmayı yeni şeyler öğrenmeyi seviyorsun.Hümanistsin,adalet ve eşitlikten yanasın.Gösterişten yana değilsin,sadesin çünkü kimsenin senin hakkında ne düşündüğü umrunda değil.İman dolusun,inançlısın..Önüne bir hedef koymuşsan eğer onu yapmak için karşına ne gelirse gelsin kim çıkarsa çıksın ezer geçersin,asla pes etmez,kafaya koyduğun bir şeyi mutlaka yaparsın,başarılısın.Sen nereden geldiğinin ne olduğunun farkında olduğun için asla insanları küçük görmezsin.Çevrende sevilen birisin,popüler ve sempatiksin.Ayrıca insanlar bir çok konuda sana danışırlar..
Doğru kişilerle arkadaşlık ediyorsun. Çevren seni çok seviyor. Bu insanları kaybetme ve sende onları dışlama💖
Şakacı ve son derece sevimlisin. Olumlu bir karaktere sahipsin. En önemli gücün, insanlarla iletişim kurabilme yeteneğin. Su gibi sen de bulunduğun ortama uyuyorsun. Duyguların ve en derin heyecanlarınla iletişim halindesin.
Olaylar karşısında çok çabuk heyecanlanan, disiplinli, düzenli kişilerdir. Duygu yüklü olan bu insanların, gerek sevgisi, gerek de kindarlığı oldukça çok güçlüdür. Onlar karşılarındaki insanları daima idare etmek isterler.
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
İş adamı olmalısın!-napolyon senin amca oğlu mu ?
Uyumlu, sicakkanli birisiniz. size nasil davranilmasini istiyorsaniz siz de herkese oyle davraniyorsunuz. sadik ve durustsunuz, yapmacik insanlara ve dedikoduya karşisiniz.
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Başırılısın emir veriyorsun ama dikkatli ol bir hain çıkabilir!
İşte en iyi dans eden üyemiz kendisi Rap’da ve vokalde de çok iyi ama vokali gerçekten çok iyi
Sen çok pozitif sin hiçbir zaman negatif enerji yaymiyorsun ve dışa dönük birisin ve genelde anlatıcı olursun ve fazla dışlanmazsin ama bazen dışlanirsin