Sen çok GÜÇLÜSÜN. Unutma en kötü anında bile güçlü kal. Kimsenin seni yenik göstermesine izin verme. benden sana küçük bir tavsiye. ;) -Lovatic. ♥ #STAYSTRONG
Gerçekten sevdiğini sanıyorsun.Oysa sadece bir iki günlük bir hoşlantı var içinde.O insan senin hayatında tek kişiymiş gibi görünüyor nedeni ise boşluktasın...
Sen gerçekten bir selin şekerci sin ve böyle davranmaya devam etmelisin. çok Cool sun ve çok seviliyorsun. Ama fazla özenti olma ama fazlada kafana takmamalısın.
Sen orta dereceli bir şebnem hayranısın daha yenisin
Daha şebnemi yeni yeni tanıyorsun ama tanır tanımaz sevmişsin onu sende çok seviyorsun ama yeni bir şebnem (selin ) hayranı olduğun için hakkında çok az sey biliyorsun birazdaha bilgi edin bnce tabi işin dozunu kaçırmadan