Hiç bir işte içten davranmayıp hayatı sürekli erteleyenlerdensiniz...belki de hayatın getirdiği yorgunluklardan ötürü isteksiz ve sevimsiz görünebiliorsunuz!!!!canlı ve eğlenceli olmayı genellikle iyi beceremeyenlerdensiniz!!!Acilen hayatı yaşamaya ihtiyacınız var!!!!!
Siz öss ye çalışmak isteyen fakat bunu herseferinde erteleyen kişilerdensiniz.aslında çalıştığınız zaman neler yapabileceğinizi kendinizde biliyosunuz, biran önce çalışmaya başlarsanız iyi edersiniz.