Sizde "hayat boş,iç eğlen coş" felsefesi baskın.Boş vakitlerinizde aklınıza ders çalışmak,kitap okumak falan deil dee nedense hep eğlenceli birşeyler yapmak geliyo deil mi =) Aynı zamanda fırlamasınızzz
Yani... Kalbini de kırmak istemem ama çok da iyi sayılmazsın. Ama çalışırsan başarabilirsin bence. Çalışırsan, öyle gelişigüzel değil yani... Hadi koçum!