Test cevaplarına göre therian çıktın!:0
Enstrumanlarla çok ilgilenmiyorsunuz ama müziğin içidensiniz ve güvendiğiniz şey sesiniz. Kendi başınıza sevdiğiniz bir şarkıya eşlik ederken, ya da müzik yapmayı seven diğer arkadaşlarınızla birlikte söylerken sesinizin iyi olduğunu hissediyorsunuz. Yine de unutmayın ki sesinizi de her enstruman gibi eğitim sayesinde daha iyi kullanabilirsiniz. Sesinizi eğitmek ve daha etkileyici şarkı söyleyebilmek istiyorsanız: www.gaeabaykus.com
Kendine inancın tam. Çok popülersin ve lider ruhlusun. Herkes sana bayılıyor
Bazen kötü bazen orta bazende çok iyi oynuyorsun ne yapacağın belli değil ama herkesin gözü sende çok çekicisin
Bitmek tükenmek bilmeyen bir hıs ve enerjin var , sen yüreğiyle oynayan sayılı oyunculardan birisin... duran topların usta ismisin ama hareketli toplarada müthiş vuruyosun...
Fazla olmasada Jennie'ye fazla olmasada benziyorsun. Çoğu zevkin Jennie'ye benzer . İleride olgunlaştıkça Jennie'ye daha da benzeyebilirsin💓
Sende pharita gibisin sessiz sakinsin ama iş ciddileşince farklı birisi olursun vokal konusunda yeteneklisin güzelsin ve tatlısın ayrıca fotojeniksin
Senin ruh eşin shuhua Sen çok tatlı ve çok havalı birisin ilişkide baskınsın
Bir lise matematik öğretmeni! Oyunda hayatta kalma olasılığını çabucak hesaplayabiliyor,ancak, şansın aleyhine olduğunu anlayınca, soğukkanlılığını kaybe der ve acele ederek şansını değerlendiriyorsun.
Sen Gökçen kitabından Gökçen Alptekin'sin! Tıpkı Gökçen gibi yerinde duramayan enerjik bir o kadarda güçlü birisin.
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Ay sen çok mu sevimlisin? Dışın içinden, için dışından güzel. Bunu kaybetmeme umuduyla iyi günler dileriz.
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.