Helal sana.. Sanırım küçükken otla falan beslendin... Sonuçlar gayet iyi..
Bazen özel güçlerinin olduğunu düşünüyosun.Birşeyler ters giderken birden herşey lehine dönebiliyo.. ŞANSlısın..Hayalperestsin.ÇOk hayal kuruyosun ve gerçekleşmesini bekliyosun..Sevecen,Sıcak kanlı ve arkadaş calısısın...Yalnız bazen yüksekten uçuyosun,bırak da ayaklarının yere basmasına izin ver biraz..:)
Sen bir derederesin
Cesur ve zekisin yenilgiyi kaldıramazsın yeteneklisin ancak başkaları için kendini tüketiyorsun sinsi şeytan ayrıca çok güzel ve çekicisin